Mattiase värgid

juriidiliselt on kõik korrektne

kolmapäev, juuni 10, 2009

kaugel maal

tere
mina jälle siin. pole ammu kirjutanud. 2 aastat vist enam-vähem....
ma olen töösse uppunud - aga see pole vist midagi uut, welcome to my world.
2 aasta sisse on mahtunud pulmad, kaks pingelist väljaõpet, üks "tööreis" Afganistani, üks hilinenud pulmareis Kreekasse koos oma musiga ja järjekordne "tööreis". Jah, ma olen jälle seal maal. Jah, ma mängin jälle täringuid saatusega. Aga see on minu töö, mille ma olen ise teadlikult valinud, nii et ei tohiks kurta.
olgem ausad, ühe aastaga pole siin maal midagi muutunud. võitlus on ikka sama verine, vastane muutub üha kavalamaks, igasuguseid piiranguid on rohkem. aga me pressime edasi - kunagi peab ju see murdepunkt tulema.
järjekordne unetu öö, aga see on juba täiesti tavaline. Ootamine on meie peamine tegevus. Võidab see, kes oskab oma aega paremini sisustada. minu puhul siis filmid, raamatud, sport ja päevitamine - aga mitte tingimata selles järjekorras. kui ma oma pildid kaamerast kätte saan, siis panen mõne siia ülesse ka. ühesõnaga, praegu head ööd, vahetus hakkab lõppema ja mina lähen oma isiklikku liivakasti magama.

Sildid: