Mattiase värgid

juriidiliselt on kõik korrektne

neljapäev, märts 01, 2007

kõrini!!! (mammona rulez)

ma ei taha näha enam ühtegi valimisreklaami! kui ma veel näen, kuidas kohukesed ja oravad üritavad end teise arvel paremana näidata, hakkan lõhkuma. see, et nad praegu üksteist mustas valguses näitavad, ei välista seda et peale valimisi sõbralikult koalitsiooni heidetakse ja vanas vaimus lastakse edasi minna. ainult et seekord üritavad nad ilma Villuta hakkama saada.
praegune koalitsioon on minu silmis end piisavalt maha teinud et ma ühtegi neist erakondadest ei vali. see muidugi veel ei välista, et oravad ennast kuidagi koalitsiooni ei suruks kellegagi, sest kui mu mälu mind ei peta, siis viimased 12 aastat on oravad alati valitsuses olnud. seda hoolimata suuresõnalistest lubadustest, et "selle ja tollega me kindlasti valitsust koos ei moodusta". peale valimisi on suuresõnalised lubadused kiired ununema, kui on võimalik end kuidagi riigipiruka jagamisele lähemale vingerdada. poliitprostitutsioon on selle asja nimi.
palju õnne, koalitsioon! olete minus kaotanud usu normaalsesse valitsusse, kuid sellest hoolimata lähen valima, et ei juhtuks nii, nagu viimased 4 aastat on juhtunud.

Sildid: